Overslaan en naar de inhoud gaan

Kinderwagenmerk Quinny wordt klant bij Superheroes Amsterdam

Zusterbedrijf Maxi-Cosi kiest na een pitch voor Superheroes als lead agency.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Het Canadese Dorel Juvenile, tevens eigenaar van Maxi-Cosi en Bébé Confort, positoneert Quinny als hét fashion- en lifestylemerk onder de kinderwagens. Quinny richt zich wereldwijd op 'actieve ouders die samen met hun kinderen vol in het leven staan'. Het merk zoekt hierbij een digital first aanpak voor hun belangrijke markten in Europa, Azië, Latijns-Amerika en de Verenigde Staten.

related partner content for mobile comes here

Quinny staat aan de vooravond van een aangescherpte merkpositionering en de lancering van nieuwe producten die in de aanloop naar 2019 verschijnen. 'Om in de drukke kinderwagenmarkt op globaal niveau onderscheidend te zijn, gingen we op zoek naar een frisse kijk op haar online marketingcommunicatie. Die vonden we in de aanpak van SuperHeroes,' zegt Nina Rosenthal, Global Brand Experience Manager van Quinny en Maxi-Cosi.

De eerste campagne in de nieuwe stijl werd ontwikkeld voor de “Hubb”, de nieuwste kinderwagen van Quinny. De online videocampagne laat zien dat hoe bijzonder een eerste of tweede kindje in je leven ook is, je er met de Hubb helemaal klaar voor bent.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in