Overslaan en naar de inhoud gaan

Kjeld Nuis stipt belang van slaap aan in nieuwe campagne M line

‘Don't underestimate sleep’, klinkt het in de commercial van de beddenfabrikant.

M line komt met een nieuwe merkcampagne waarin het belang van slaap wordt uitgelicht. Zeker voor topsporters is slaap van zeer groot belang. Vandaar dat Kjeld Nuis een hoofdrol speelt in de nieuwe tv-commercial van het merk. In de campagne is te zien hoe groot de rol van slaap is in het dagelijks leven van Kjeld Nuis.

related partner content for mobile comes here

Sport- en familieman Nuis

In de campagne vervult Nuis niet alleen de rol van sportman, maar ook als familieman. Regisseur Joost Beitle: ‘Eten, trainen en slapen vormen de drie basisingrediënten voor deze video. Het gaat om de combinatie, maar vooral om de discipline van herhaling die zorgt voor progressie. We zien Kjeld dus repeterend bezig, met als resultaat succes op de plekken waar hij succesvol moet zijn: thuis en op het ijs.’

Pieter-Bas Stehmann, algemeen  directeur bij Dutch Bedding Company, waar M line als merk onder valt, vertelt dat slaap een cruciale rol speelt in ons leven. ‘Het belang van voldoende en goed slapen wordt nog steeds vaak onderschat. Wij hebben daarom gekozen voor product overstijgende communicatie. We willen mensen bewuster maken van de effecten.’

Triple Double is verantwoordelijk voor de ontwikkeling van strategie en concept van de commercial. Sportmarketeer Patrick ter Haar van Triple Double: ‘We zochten een gedisciplineerde atleet die extreem kritisch is op slaap als voorwaarde voor presteren, maar tegelijkertijd een zachte kant heeft als familieman. Die persoon vonden we in Kjeld Nuis.’

Credits

Verantwoordelijk bij M line: Pieter-Bas Stehmann, Steffy Clephas
Bureau: Triple Double sportmarketing
Strategie/creatie: Patrick ter Haar, Chrissy van der Put
Productiemaatschappij: mønaerk 
Regie & edit: Joost Beitler (mønaerk)
Producent: Brent Stevens (mønaerk)
Art director: Nandisa Ludidi (mønaerk)
DP: Stef Kwinten 
 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in