Overslaan en naar de inhoud gaan

Nationale-Nederlanden brengt een ode aan de creativiteit van Nederlanders

Nieuwe commercial ‘Er is maar één Nederlander zoals jij’ gemaakt door Wunderman Thompson.

In bijzondere tijden ontstaan bijzondere oplossingen. Nationale-Nederlanden lanceert een commercial waarin vindingrijke Nederlanders centraal staan die niet bij de pakken neer zijn gaan zitten, maar dankzij hun creativiteit, doorzettings-en aanpassingsvermogen tot nieuwe oplossingen zijn gekomen. Met de bekende campagnelijn ‘Er is maar één Nederlander zoals jij’ als afsluiting. De commercial is gemaakt door Wunderman Thompson.

related partner content for mobile comes here

In de film komen vijf Nederlanders aan bod: restauranteigenaar Willem Velthoven die zijn gasten veilig laat dineren in een kas, Mark Snoeijen, de podiumbouwer die nu meubels maakt voor thuiswerkenden, pianist Dywel Braaf die zijn afstudeerconcert digitaal geeft. Maar ook oud-kampioen Erben Wennemars die online training verzorgt om Nederlanders fit te houden en kunstenares Irma de Vries van Studio Irma die bezoekers via de telefoon ‘door haar kunst laat lopen’. Zij staan model voor vele andere Nederlanders die ook op een positieve manier naar oplossingen hebben gezocht.

Credits

Creative Director: Niels Bredemeijer, Rienk de Vries

Creatives: Jasper Korpershoek, Marius Gottlieb

Business Lead/Sr. Concept Producer: Elisah Boektje, Anne Cliff

Productiemaatschappij: CAKE Film

Producers:  Levi Wilbrink, Nadja Vissers, Jolande de Boer

Geluidsstudio: Alfred Klaassen

Grading: The Compound 

Muziek: Massive Music

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in