DubbelFrisss: 'Vergeet wat je weet over ice tea'
Tele2 meets Yogho Yogho, in een lekker bizar reclamefilmpje, kondigt DubbelFriss de nieuwe drankenrange 'Ice Tea' aan. (Bureau: DDB Unlimited.) 'Vergeet wat je weet over ice tea, vergeet wat je weet over fruit.' De pay-off luidt: 'Bizar verfrissend.'
Drankenfabrikant Riedel, die de eigenaar van het merk is, is stevig aan het innoveren. Naast Ice Tea komt het ook met de productlijnen 1KCAL en BubbelFriss.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSCredits:
Riedel/DubbelFrisss: Cindy van Voest, Bas Boswinkel
DDB Unlimited:
ECD’s: Friso Ludenhoff, Maarten Vrouwes
Creatie: Ysabelle Tierie, Christopher Groelle
Productie: Robin Mak
Strategie/account: Job Koopman, Frank Huiberts, Kees van Dorp
In samenwerking met:
Milfort: verpakkingsdesign
Artbox/hyperculture: animatie
Muziek: Massive
Sfx: sound circus
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid