#nlstartop
Met 1200 journalisten die dagelijks werken aan kwaliteitsnieuws. Op papier in krant en magazine, via web en app via tablet en smartphone. In tekst, beeld, geluid en video.
Lees meerWij zijn een toonaangevende uitgever van nationale, regionale en lokale nieuwsmerken, radio en websites; AD, de Volkskrant, Trouw, Het Parool, Tubantia, De Gelderlander, BN DeStem, de Stentor, Brabants Dagblad, Eindhovens Dagblad, PZC, vele huis-aan-huiskranten, ADR Nieuwsmedia, de Ondernemer, NationaleVacaturebank.nl, Intermediair.nl, Tweakers.nl, Hardware.info, Reclamefolder.nl, Independer, Autotrack.nl, Sportnieuws.nl, MyChannels, indebuurt.nl en Qmusic. Gevestigde merken met zorg en aandacht gemaakt. Merken die je kunt vertrouwen. Ook als het gaat om bereikcijfers en views. Inzichtelijk en transparant.
Echte mensen. Echte media. Echte resultaten.


Tijd voor een positief geluid
Met #nlstartop deelt DPG Media positieve verhalen in vertrouwde nieuwsomgevingen. Inspirerend voor de lezer en een mooi podium voor ondernemers. #nlstartop is een initiatief van ADR Nieuwsmedia, IndeBuurt, de Ondernemer en de online platformen van DPG Media, zoals Intermediair en Tweakers.
Om te bepalen wat er nu écht speelt bij onze lezers hebben wij onderzoek gedaan naar hun oriëntatie- en aankoopgedrag en bestedingsintentie. Hierdoor vormen we een 360-view van de consument. We weten wat ze beweegt en waar hun behoefte ligt.
Bekijk hier de resultaten van het onderzoek
Juist nu is communicatie van groot belang
In het onderzoek zien we in alle onderzochte branches een hoog percentage van orriëntatie. Juist in deze fase is het belangrijk om als merk de consument te inspireren en informeren over de mogelijkheden van jouw product/dienst. Helemaal als je ziet dat in het onderzoek de daadwerkelijke aankoopintentie iets achterblijft ten opzichte van de hogere orriëntatie. Om de overgang van orriëntatie naar aankoop zo klein mogelijk te maken, is advertising of branded content een ideale oplossing.
Met 1200 journalisten die dagelijks werken aan kwaliteitsnieuws. Op papier in krant en magazine, via web en app via tablet en smartphone. In tekst, beeld, geluid en video.
Lees meerWij zijn een toonaangevende uitgever van nationale, regionale en lokale nieuwsmerken, radio en websites; AD, de Volkskrant, Trouw, Het Parool, Tubantia, De Gelderlander, BN DeStem, de Stentor, Brabants Dagblad, Eindhovens Dagblad, PZC, vele huis-aan-huiskranten, ADR Nieuwsmedia, de Ondernemer, NationaleVacaturebank.nl, Intermediair.nl, Tweakers.nl, Hardware.info, Reclamefolder.nl, Independer, Autotrack.nl, Sportnieuws.nl, MyChannels, indebuurt.nl en Qmusic. Gevestigde merken met zorg en aandacht gemaakt. Merken die je kunt vertrouwen. Ook als het gaat om bereikcijfers en views. Inzichtelijk en transparant.
Echte mensen. Echte media. Echte resultaten.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid