Overslaan en naar de inhoud gaan

Volkswagen wint ook 5 D&AD Pencils met Snelweg Sprookjes

Cannes Lions zijn de bekendste, maar de Britse D&AD Pencils de moeilijkste om te winnen. Na 3 jaar won Nederland weer eens goud.
Snelweg Sprookjes (Road Tales)
Snelweg Sprookjes (Road Tales)
Snelweg Sprookjes (Road Tales)
Snelweg Sprookjes (Road Tales)

In totaal won Nederland 11 Pencils. 5 voor Snelweg Sprookjes van Volkswagen en Achtung!mcgarrybowen en Kraftwerk linked by Isobar: een Yellow Pencil (goud) in de categorie in ontvangst Digital > Creative Use of Data, 3 Graphite Pencils (zilver) in de categorieën Radio & Audio, Digital en Digital Design en een Wooden Pencil (brons) in de categorie Experiential.

related partner content for mobile comes here

Daarnaast wonnen DEMO - Design in Motion Festival van Studio Dumbar (part of Dept) en Exterion Media een Graphite Pencil en Logo Swap van We Are Pi voor Desigual, Volvo Lifesaver van Grey / Ogilvy Social.Lab en Smarthouse Films en AWESOME is for Everyone van Wieden+Kennedy Amsterdam voor Samsung een Wooden Pencil. Zie hier het overzicht. Nederland was 11 keer genomineerd.

Dit en afgelopen jaar ontvingen Achtung!mcgarrybowen en Kraftwerk linked by Isobar 25 internationale vakprijzen voor Snelweg Sprookjes: 6 Cannes Lions, 5 Eurobest waarvan 2 Grand Prix, 2 Clio’s, 6 LIA’s, 2 Epica’s, 1 Webby en (deze week nog) 3 One Show Pencils.

Daniel Sytsma, Isobar Chief Design Officer EMEA: 'Het feit dat Snelweg Sprookjes zoveel awards in ontvangst heeft mogen nemen, waaronder nu een Yellow Pencil, laat zien dat sprookjes bestaan wanneer verschillende disciplines - technologie, data, storytelling en (sound) design - de hoofden bij elkaar steken om samen tot het beste eindresultaat te komen.'

Achtung!mcgarrybowen en Kraftwerk linked by Isobar vieren 5 D&AD Pencils
Achtung!mcgarrybowen en Kraftwerk linked by Isobar vieren 5 D&AD Pencils
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in