Volkswagen wint ook 5 D&AD Pencils met Snelweg Sprookjes
In totaal won Nederland 11 Pencils. 5 voor Snelweg Sprookjes van Volkswagen en Achtung!mcgarrybowen en Kraftwerk linked by Isobar: een Yellow Pencil (goud) in de categorie in ontvangst Digital > Creative Use of Data, 3 Graphite Pencils (zilver) in de categorieën Radio & Audio, Digital en Digital Design en een Wooden Pencil (brons) in de categorie Experiential.
Daarnaast wonnen DEMO - Design in Motion Festival van Studio Dumbar (part of Dept) en Exterion Media een Graphite Pencil en Logo Swap van We Are Pi voor Desigual, Volvo Lifesaver van Grey / Ogilvy Social.Lab en Smarthouse Films en AWESOME is for Everyone van Wieden+Kennedy Amsterdam voor Samsung een Wooden Pencil. Zie hier het overzicht. Nederland was 11 keer genomineerd.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisDit en afgelopen jaar ontvingen Achtung!mcgarrybowen en Kraftwerk linked by Isobar 25 internationale vakprijzen voor Snelweg Sprookjes: 6 Cannes Lions, 5 Eurobest waarvan 2 Grand Prix, 2 Clio’s, 6 LIA’s, 2 Epica’s, 1 Webby en (deze week nog) 3 One Show Pencils.
Daniel Sytsma, Isobar Chief Design Officer EMEA: 'Het feit dat Snelweg Sprookjes zoveel awards in ontvangst heeft mogen nemen, waaronder nu een Yellow Pencil, laat zien dat sprookjes bestaan wanneer verschillende disciplines - technologie, data, storytelling en (sound) design - de hoofden bij elkaar steken om samen tot het beste eindresultaat te komen.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid