KNVB-campagne gericht op kinderen wint UEFA-prijs
De KNVB-campagne 'Ga voetballen als Oranje' is door de Europese voetbalbond UEFA beloond met een GROW Award in de categorie communicatiecampagnes. De video - hieronder te bekijken - zet een team van kleine voetballers centraal en heeft als doel om meer kinderen te enthousiasmeren voor voetbal. De KNVB startte de campagne omdat het aantal nieuwe pupillen (vier tot en met twaalf jaar oud) terugliep door de coronapandemie.
De UEFA GROW Awards worden om de twee jaar uitgereikt en bestaan uit prijzen in verschillende categorieën. Een andere KNVB-campagne, 'WeTheWave', haalde shortlist maar viel buiten de prijzen.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisOranje-spelers
Rapper en zanger Snelle fungeert in de videoclip van 'Ga voetballen als Oranje' als coach van het kinderelftal en schreef ook het nummer Limonade, dat over amateurvoetbal gaat. In de videoclip maken ook Oranje-sterren als Frank de Boer, Donyell Malen en Denzel Dumfries hun opwachting.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid