Overslaan en naar de inhoud gaan

WE Fashion lanceert kerstcampagne: Wear The Moment

De van oorsprong Nederlandse modeketen wil een positief signaal afgeven en de consument bewegen fijne feestdagen te beleven.
WE Fashion lanceert kerstcampagne: Wear The Moment
WE Fashion lanceert kerstcampagne: Wear The Moment
© Cellusion Films & Content
WE Fashion lanceert kerstcampagne: Wear The Moment
WE Fashion lanceert kerstcampagne: Wear The Moment
© Cellusion Films & Content

In navolging van de supermarktketens presenteert WE Fashion ook zijn kerstcampagne: ‘Wear the moment’. Met de campagne wil de van oorsprong Nederlandse modeketen een positief signaal afgeven met als doel de consument bewegen om op welke manier dan ook binnen de heersende beperkingen fijne feestdagen te beleven en zich daarbij in 'feestelijke WE Fashion-outfits' te kleden. 

related partner content for mobile comes here

Transitie

De nieuwe campagne is ontwikkeld door creative director Kim Pieneman. Zij heeft volgens We Fashion een levendig, vrolijk concept bedacht waarin te zien is hoe de hoofdpersoon een transitie maakt vanuit haar kamer naar een wereld waarin een surrealistische en vrolijke Kerst-party gaande is, waarbij iedereen uiteraard gekleed is in WE Fashion-outfits.

WE Fashion - Join the holiday magic 2021

Cellusion Films & Content

De commercial is geregisseerd door Azad Wastara, die eerder videoclips regisseerde voor artiesten als; Ali B, Lil’ Kleine, Boef en Frenna. Ook was Wastara de reggiseur van de Koning Toto-commercial met Andy van der Meyde en René van der Gijp. 

Wastara is momenteel een collaboratie aangegaan met Cellusion Films & Content. Cellusion houdt zich als productiemaatschappij bezig met het produceren van tv commercials, naast de ontwikkeling van fotografiecampagnes.

Lees ook: Dit zijn de supermarkt-kerstcommercials van 2021

Credits:

Client: WE Fashion

Creative Director: Kim Pieneman

European Marketing Director: Patrick Martin

CEO: Joris Aperghis

Production company: Cellusion Films & Content

Director: Azad Wastara

DOP: Michel Blom

Producer: Nienke Postmus

Executive Producer: Marcel Dijkhuizen

Post Production: Captcha! Amsterdam-Rotterdam

VFX supervisors: Pleun Rentenaar en Marcel Oudendijk

VFX team: Daisy Keehnen en Alysha Distelbrink

Grading: Barry Clarke en Harm Rieske

Music Composer: Dirkjan de Wit

Geluidsstudio: Studio Alfred Klaassen

Sound Designer: Jacco Lenstra

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in