WE Fashion lanceert kerstcampagne: Wear The Moment
In navolging van de supermarktketens presenteert WE Fashion ook zijn kerstcampagne: ‘Wear the moment’. Met de campagne wil de van oorsprong Nederlandse modeketen een positief signaal afgeven met als doel de consument bewegen om op welke manier dan ook binnen de heersende beperkingen fijne feestdagen te beleven en zich daarbij in 'feestelijke WE Fashion-outfits' te kleden.
Transitie
De nieuwe campagne is ontwikkeld door creative director Kim Pieneman. Zij heeft volgens We Fashion een levendig, vrolijk concept bedacht waarin te zien is hoe de hoofdpersoon een transitie maakt vanuit haar kamer naar een wereld waarin een surrealistische en vrolijke Kerst-party gaande is, waarbij iedereen uiteraard gekleed is in WE Fashion-outfits.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
Spotta
Cellusion Films & Content
De commercial is geregisseerd door Azad Wastara, die eerder videoclips regisseerde voor artiesten als; Ali B, Lil’ Kleine, Boef en Frenna. Ook was Wastara de reggiseur van de Koning Toto-commercial met Andy van der Meyde en René van der Gijp.
Wastara is momenteel een collaboratie aangegaan met Cellusion Films & Content. Cellusion houdt zich als productiemaatschappij bezig met het produceren van tv commercials, naast de ontwikkeling van fotografiecampagnes.
Lees ook: Dit zijn de supermarkt-kerstcommercials van 2021
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid