Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit is de kerstcommercial van Kruidvat

Échte Kerstmis volgens Kruidvat: drukte, chaos en een irritante ex.
Realistische kerst
Realistische kerst
© Kruidvat
Realistische kerst
Realistische kerst
© Kruidvat

Waar veel adverteerders in hun commercials een ideaalplaatje van Kerstmis (‘samen’), laten zien, gaat Kruidvat voor hoe het meestal in het echt loopt: drukte, chaos en in dit geval ook nog een superirritante ex-man. Allemaal wel met een dikke knipoog, zoals alle commercials sinds ‘sloddervos-mamma’ Lies haar intrede deed. Brenda Smith, directeur marketing & customer experience bij Kruidvat licht toe: ‘Bij Kruidvat willen we situaties laten zien die herkenbaar zijn voor iedereen.’

related partner content for mobile comes here

Dit is de commercial:

Merry eX-mas Kerstcommercial l Kruidvat

De boodschap die er duimendik bovenop ligt, is dat de mooiste dagen van het jaar niet duur hoeven te zijn. Kruidvat: ‘Zo slaagt de hoofdpersoon van de campagne, single moeder Lies, er met de hulp van Kruidvat in om zichzelf en haar kinderen de perfecte kerstlook te geven. Voor een Kruidvat prijsje.’ De campagne is vanaf 6 december te zien en horen onder andere via tv, radio, online en social.

De nieuwe campagne van Kruidvat is ontwikkeld in samenwerking met DDB Unlimited en is vanaf 6 december te zien en horen onder andere via tv, radio, online en social.

Credits:

Adverteerder:                  Kruidvat

Reclamebureau:             DDB Unlimited & Eigen Fabrikaat

Productiehuis:                 Annomann

Post-productie:                Crabsalad en Efraïm Gons

Muziek:                           MassiveMusic

Geluid:                            Earforce

Media:                             Initiative en Greenhouse Group

Concept:                          DDB Unlimited & Eigen Fabrikaat

Offline edit:                      Marc Bechtold

PR:                                  NewsLab

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in