Overslaan en naar de inhoud gaan

LVB als enige Nederlandse bureau in de prijzen bij internationale Content Marketing Awards

Het bureau uit Amersfoort pakt twee keer goud in Londen.
The Exit Years
The Exit Years
© LVB
The Exit Years
The Exit Years
© LVB

LVB, het marketingcommunicatiebureau uit Amersfoort, wint dit jaar twee gouden – en een bronzen award bij de International Content Marketing Awards 2021 in Londen. Het goud is er voor de case ‘The Exit Years’ voor ABN AMRO MeesPierson, namelijk in de categorieën Best Campaign en Best Finance. Het brons sleept LVB in de wacht voor de case ‘Face it: MS is zenuwslopend’ in de categorie Best Use of Content Within Media Relations.

related partner content for mobile comes here

Met deze score draait LVB mee in de top. Het bureau is één van de vier die twee keer goud mee naar huis neemt.

Spijt

De gouden case The Exit Years, is een campagne waarin een documentaire (zie trailer hieronder), centraal staat. Daarin worden vier ondernemers gevolgd die hun bedrijf hebben verkocht. Camille Oostwegel sr. droeg zijn keten van luxe hotels en restaurants in Limburg over aan zijn zoon Camille. Jasper de Rooij verkocht Simpel.nl aan T-Mobile. Simone Brummelhuis verkocht al een tijd geleden haar restaurantreviewsite Iens.nl, en Marcel van der Heijden heeft spijt dat hij zijn social mediabureau liet overnemen. De verhalen worden geduid door twee financieel experts op het gebied van bedrijfsoverdracht.

NL 8 Trailer | The Exit Years (documentaire)

Juryrapport

De CMA-jury noemt The Exit Years ‘een geweldige campagne gebaseerd op gedegen inzicht’. ‘De persoonlijke en emotionele benadering stelde hen in staat om iets super creatiefs en meeslepends te produceren. Het is eerlijk, menselijk, emotioneel, gebaseerd op uitzonderlijke casting, echt doordacht en prachtig afgeleverd. De campagne heeft zijn doelen volledig overtroffen, zowel awareness voor het merk als het aanzetten tot actie van de doelgroep. Het is geen verrassing dat de leads binnenstromen. Erg sterk gedaan.’

Aart Lensink, algemeen directeur bij LVB, zegt dat de opdrachtgever, ABN AMRO MeesPierson, al jaren uitblinkt in vooruitstrevend denken. ‘Was dat niet het geval, dan was er geen campagne als The Exit Years ontstaan. Al jarenlang lukt het om vernieuwend te zijn.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in