Overslaan en naar de inhoud gaan

In nieuwe campagne van Danoontje en Jeugdfonds kan ‘Renate op karate’

Door geldzorgen kan 1 op de 11 kinderen niet op sport- of muziekles, aldus het Jeugdfonds. De campagne is ontwikkeld door bureau Shoq.
In nieuwe campagne van Danoontje en Jeugdfonds kan ‘Renate op karate’
Danoontje en Jeugdfonds lanceren nieuwe campagne
In nieuwe campagne van Danoontje en Jeugdfonds kan ‘Renate op karate’
Danoontje en Jeugdfonds lanceren nieuwe campagne

Danoontje lanceert in samenwerking met het Jeugdfonds een nieuwe campagne, waarmee het kinderen wil helpen 'sterk en gezond' op te groeien. Door geldzorgen van hun ouders kan één op de elf kinderen in Nederland niet op sport- of muziekles, aldus het Jeugdfonds.

related partner content for mobile comes here

De stichting spreekt samen met Danoontje (onderdeel van moederbedrijf Danone) de ambitie uit dit jaar voor 'honderden kinderen' de contributie van de sport- of muziekvereniging te betalen - en op die manier kan 'Renate op karate'.

De campagne is ontwikkeld door creative studio Shoq, een pitchtraject ging hieraan vooraf. Tegelijkertijd werkt Fitzroy voor 'Danone breed', zo werd vorig jaar de dertig jaar oude Danoontje Powerrrr-commercial nieuw leven in geblazen door het Amsterdamse reclamebureau.

De ambitie van Danoontje gaat verder dan alleen voeding, zegt brand manager kids essentials Constanza Carrara. 'Onze missie sluit aan op die van het Jeugdfonds, en Shoq is de ideale partij om dit te communiceren.'

De campagne wordt op woensdag 1 juni, tevens Internationale kinderdag, afgetrapt en uitgerold op televisie en online. Bekijk 'm hieronder:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in