Overslaan en naar de inhoud gaan

Gastblog: Hoe een hoopje ellende een tv-ster werd

Een jaar geleden was Binck nog een zielig hoopje ellende. De Duitse herder was vel over been, extreem gestrest en had vreselijke jeuk
Partner
Ster

Al sinds 1965 kun je bij Ster reclame inkopen rondom de content van de Nederlandse Publieke Omroep (NPO) op radio, televisie en online. Met onze reclameblokken bereiken we iedereen, op ieder moment van de dag, maar doen dat nét even anders. Zo onderbreken we geen programma’s met reclame en is er een beperkt aantal reclameminuten per uur, waardoor de impact van jouw campagne groter is. Onze kennis zetten we maar al te graag in voor jou! Zo versterkt Ster elke campagne met inzichten, kennis, kwaliteit en bereik. We denken dagelijks mee met onze klanten, nemen je mee in de nieuwste ontwikkelingen op gebied van media en reclame, en kunnen je altijd voorzien van advies op maat. Dankzij onze vaste prijzen weet je van tevoren waar je aan toe bent en kunnen we het hebben over de essentie: hoe kunnen we het aanbod van Ster zo optimaal mogelijk inzetten om jouw doelstelling(en) te bereiken?

Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De Dierenbescherming nam hem onder de hoede. Het koste veel tijd, geduld en liefde, maar inmiddels heeft Binck zijn levensgeluk hervonden. In de tv-spot, onderdeel van de dierendagcampagne, vertellen ze het ware verhaal van deze bijzondere hond. Sabine Schipper van de Dierenbescherming vertelt meer over Binck en hun commercial die in de race is voor de Ster Gouden Loeki-award.

Met de dierendagcampagne 'Help ons redden' vragen we jaarlijks in oktober extra aandacht voor ons reddingswerk. Onze inspecteurs, medewerkers en vrijwilligers staan 24/7 klaar om dieren in nood op te vangen en te helpen. We kozen ervoor om deze keer het verhaal van Binck te delen, omdat hij ons allemaal zó had geraakt. Hij was verwaarloosd, graatmager en had na alle ellende zijn levenslust verloren. Dat Binck uiteindelijk een thuis vond en zijn trauma’s achter zich liet, bewijst hoe urgent ons werk is.

Gevoelige snaar

De commercial kwam tot stand dankzij de inzet van enkele toegewijde dierenbeschermers.  En Binck natuurlijk, die met zijn ietwat hulpeloze blik nog steeds een gevoelige snaar weet te raken. Het prachtige Fix You van Coldplay – voor ons belangeloos ingezongen door Ruben Hein - ondersteunt het verdrietige verhaal dat tegen alle verwachtingen in zo’n mooi einde kreeg. Dit is waar alle medewerkers en vrijwilligers zo hard voor werken!

Help ons redden met stemmen

Onze commercial met Binck is in de race voor de Ster Gouden Loeki 2018. Een kroon op ons werk. Niet alleen voor Visual Noise, producent van de spot, maar ook voor de inspecteurs die Binck opvingen en de verzorgers die hem naar een nieuw thuis begeleidden. Binck staat symbool voor alle dieren in Nederland die onze hulp nodig hebben. Dus stem op de tv-commercial die verder gaat dan een reclameblok, stem op Binck. Alvast bedankt!

Van donderdag 10 januari tot dinsdag 22 januari om 12:00 uur kun je online stemmen op jouw 3 favoriete commercials voor de Ster Gouden Loeki Jaarverkiezing 2018. Dat doe je hier: http://stergoudenloeki.nl

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Ster

Al sinds 1965 kun je bij Ster reclame inkopen rondom de content van de Nederlandse Publieke Omroep (NPO) op radio, televisie en online. Met onze reclameblokken bereiken we iedereen, op ieder moment van de dag, maar doen dat nét even anders. Zo onderbreken we geen programma’s met reclame en is er een beperkt aantal reclameminuten per uur, waardoor de impact van jouw campagne groter is. Onze kennis zetten we maar al te graag in voor jou! Zo versterkt Ster elke campagne met inzichten, kennis, kwaliteit en bereik. We denken dagelijks mee met onze klanten, nemen je mee in de nieuwste ontwikkelingen op gebied van media en reclame, en kunnen je altijd voorzien van advies op maat. Dankzij onze vaste prijzen weet je van tevoren waar je aan toe bent en kunnen we het hebben over de essentie: hoe kunnen we het aanbod van Ster zo optimaal mogelijk inzetten om jouw doelstelling(en) te bereiken?

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in