Gastblog: Deel je zorg
Al sinds 1965 kun je bij Ster reclame inkopen rondom de content van de Nederlandse Publieke Omroep (NPO) op radio, televisie en online. Met onze reclameblokken bereiken we iedereen, op ieder moment van de dag, maar doen dat nét even anders. Zo onderbreken we geen programma’s met reclame en is er een beperkt aantal reclameminuten per uur, waardoor de impact van jouw campagne groter is. Onze kennis zetten we maar al te graag in voor jou! Zo versterkt Ster elke campagne met inzichten, kennis, kwaliteit en bereik. We denken dagelijks mee met onze klanten, nemen je mee in de nieuwste ontwikkelingen op gebied van media en reclame, en kunnen je altijd voorzien van advies op maat. Dankzij onze vaste prijzen weet je van tevoren waar je aan toe bent en kunnen we het hebben over de essentie: hoe kunnen we het aanbod van Ster zo optimaal mogelijk inzetten om jouw doelstelling(en) te bereiken?
Mantelzorger zijn is niet niks. Toch is het voor veel mensen heel vanzelfsprekend. Bijna 1 op de 4 Nederlanders draagt zorg voor een ander. Vaak zelfs zonder dat ze zich realiseren dat de zorg die ze bieden, mantelzorg is. Veel mantelzorgers ervaren deze zorg wel als zwaar. Niet alleen fysiek maar ook mentaal dragen ze die zorg elke dag met zich mee. Aan al deze mantelzorgers wil ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport laten weten dat hun zorg waardevol is en dat ze er niet alleen voor staan.
Deel je zorg
De campagne ‘Deel je zorg’ laat zien dat het heel normaal is voor mantelzorgers om je zorg te delen. Je zorg delen is een oproep met een dubbele betekenis. Veel mantelzorgers dragen niet alleen zorg maar maken zich ook zorgen. Ook als je niet met zorgtaken bezig bent, draag je de zorgen voor de zorgvrager met je mee. Door die zorg te delen met anderen en bijvoorbeeld in gesprek te gaan met andere mantelzorgers, of hulp te vragen aan een mantelzorgcoach, kun je die last verlichten. Op mantelzorg.nl vind je organisaties die mantelzorgers ondersteunen.
Kijkje achter de schermen
Samen met het regisseursduo Ismaël en Rogier van Pink Rabbit heeft Roorda Reclamebureau een film gemaakt waarin letterlijk en figuurlijk het dragen van de zorg centraal staat. Bij het realiseren van het concept kwamen flink wat stunts kijken. De hoofdrolspeler konden niet de hele draaidag iemand op hun rug meedragen. Daarom zijn er speciale harnassen en loopconstructies gecreëerd. Om de personen te laten vliegen is een stellage gebouwd met kabels waarmee de acteurs werden opgehesen en getransporteerd van de ene mantelzorger naar de ander.
Muziek in de hoofdrol
Naast de hoofdrolspelers en het concept speelt de muziek een belangrijke rol in deze film. Tijdens de montage is er met veel stijlen geëxperimenteerd. Toen componist Jorrit Kleijnen met dit voorstel kwam viel alles op zijn plek. De muziek was zo sterk en emotioneel dat het vanaf dat moment een hoofdrol in de film is gaan spelen. De muziek creëert urgentie en trekt vanaf de eerste seconde je aandacht. Mantelzorgers voelen zich echt geraakt door de film. Dat zien we niet alleen terug in de waardering van de campagne maar ook in de comments op YouTube en in de vele mails die Roorda heeft ontvangen met het verzoek om de muziek als nummer uit te brengen. De muziek is opgenomen met een zangeres uit Wenen. Helaas is in haar agenda nog geen plek gevonden om de rest van het nummer op te nemen. Maar wat niet is, kan nog komen…
Geef Mantelzorg jouw stem
Draag jij de mantelzorgers een warm hart toe, en of ben je fan van deze film en de muziek? Stem dan op Mantelzorg “Deel je zorg’. Als we winnen zullen we alles op alles zetten om de muziek alsnog uit te brengen.
Heb jij al gestemd?
Tot en met 23 februari kan je stemmen op jouw favoriete commercial! Wie moet er van jou met de felbegeerde prijs vandoor? Breng nu jouw stem uit via www.stergoudenloeki.nl of door te bellen naar 0909-8860. De winnaar van de Ster Gouden Loeki wordt op 3 maart bekend gemaakt tijdens een feestelijke uitzending van Omroep Max om 21:35u op NPO 1.
Al sinds 1965 kun je bij Ster reclame inkopen rondom de content van de Nederlandse Publieke Omroep (NPO) op radio, televisie en online. Met onze reclameblokken bereiken we iedereen, op ieder moment van de dag, maar doen dat nét even anders. Zo onderbreken we geen programma’s met reclame en is er een beperkt aantal reclameminuten per uur, waardoor de impact van jouw campagne groter is. Onze kennis zetten we maar al te graag in voor jou! Zo versterkt Ster elke campagne met inzichten, kennis, kwaliteit en bereik. We denken dagelijks mee met onze klanten, nemen je mee in de nieuwste ontwikkelingen op gebied van media en reclame, en kunnen je altijd voorzien van advies op maat. Dankzij onze vaste prijzen weet je van tevoren waar je aan toe bent en kunnen we het hebben over de essentie: hoe kunnen we het aanbod van Ster zo optimaal mogelijk inzetten om jouw doelstelling(en) te bereiken?
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid