Overslaan en naar de inhoud gaan

Bloemenbureau Holland lanceert ‘Let Hope Bloom’-campagne

De campagne moet hoop en kleur geven in deze donkere dagen.
Bloemenbureau Holland - Let hope bloom
Bloemenbureau Holland - Let hope bloom
Bloemenbureau Holland - Let hope bloom
Bloemenbureau Holland - Let hope bloom

Bloemenbureau Holland lanceert ‘Let Hope Bloom’, een kleurrijke campagne bedoelt om mensen hoop te geven in deze donkere dagen en bloemen onder de aandacht te houden. Dit omdat de sierteeltsector net als veel andere sectoren hard geraakt wordt door de coronacrisis. De consumentencampagne, ontwikkeld door 180 Kingsday, is reeds gestart in Nederland en gaat verder nog lopen in Duitsland, Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk. De campagne wordt via verschillende media verspreid. 

related partner content for mobile comes here

Let hope bloom

Campagne voor hoop 

De campagne bestaat uit video en foto’s van twee bloemenfiguren met die de boodschap ‘Let Hope Bloom’ uitbeelden in bloemenletters. Hiermee willen wil het Bloemenbureau Holland laten zien dat bloemen er altijd zullen zijn en willen ze op deze wijze hoop geven aan de landen en mensen die sterk worden getroffen door COVID-19. Om de boodschap online te delen is de universele hashtag #lethopebloom in het leven geroepen.

Media & project

De campagne is zichtbaar online en op social media, radio en advertenties in dagbladen. Het Bloemenbureau geeft verder aan dat er ruim 200.000 stelen van verschillende bloemen gebruikt zijn om, in twee dagen tijd, de twee bloemenfiguren te maken. Er hebben twintig personen aan meegewerkt.

Lees meer over de gevolgen  en verschillende campagnes ten tijde van de coronapandemie in het coronadossier van Adformatie.

Volg ons liveblog en lees wat de impact van de coronacrisis is op jouw vakgebied.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in