Overslaan en naar de inhoud gaan

Stoov kiest voor The Others

Het centrale idee van de campagne die de samenwerking oplevert, luidt: ‘Warmte die je omarmt’.
Campagne Stoov
Campagne Stoov
Campagne Stoov
Campagne Stoov

Stoov, het merk voor draadloze warmtekussens, lanceert een reclamecampagne, die ontwikkeld is vanuit het centrale idee ‘Warmte die je omarmt’. De campagne is bedacht en ontwikkeld in samenwerking met creatief bureau The Others. 

related partner content for mobile comes here

Billboard Stoov bij Expeditie Robinson

Expeditie

De campagne is ontwikkeld, geproduceerd en uitgewerkt in de nieuwe corporate story, brandfilm, outdoor, web, social, advertenties en billboarding rondom Expeditie Robinson.

Billboard Stoov bij Expeditie Robinson

Europa in

The Others heeft de campagne ontwikkeld, uitgevoerd en vertaald in alle merkuitingen. Ook de productie van films en beeldmanipulatie van fotografie is van de hand van The Others. De campagne wordt uitgerold in meerdere Europese landen.

Stoov brandfilm

Credits

Stoov: Teun van Leijsen, Ilse van Loon

Strategie & Concept: The Others: Celeste Slijters, Lisa Aué, Alewijn Eijgenraam, Chris Visser, Lion Versloot

Account & Productie: Celeste Slijters, Lonneke Grotenhuis, Wessel Westerveld

Fotografie: Hans van Brakel

Beeldmanipulatie: Rolf Meijer, The Others

Film & Edit: Jorn Prinsen

Styling: Simone Dernee, Anneke Lohy

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in