Overslaan en naar de inhoud gaan

Fisherman’s Friend kiest voor Here

Het bureau krijgt de opdracht van het keelpastilles-merk om de creatieve campagnes te ontwikkelen.
Fisherman’s Friend kiest voor Here
Fisherman’s Friend kiest voor Here
Fisherman’s Friend kiest voor Here
Fisherman’s Friend kiest voor Here

Na een pitchproces met drie bureaus kiest Fisherman’s Friend voor Here. Het creatieve bureau krijgt de opdracht van het keelpastilles-merk om de creatieve campagnes te ontwikkelen. De producent van 'het sterke spul' was volgens Here op zoek naar een bureaupartner om de intern ontwikkelde merkstrategie te verfijnen voor de lange termijn. 

related partner content for mobile comes here

Samen bouwen aan het merk

Joost van de Sande, marketing manager, zegt te hebben gekozen voor here vanwege de ervaring van de mensen bij het bureau, de korte lijnen die een kleiner bureau onderscheidt en de ‘indrukwekkende presentatie’ die Here gaf. ‘Samen gaan we de komende jaren bouwen aan de groei van het merk Fisherman’s Friend.’

'Sterk merk, sterke heritage'

John de Vries, founder en creative director bij Here, legt uit dat het nog jonge bureau veel ervaring heeft met fast-moving consumergoederenmerken. ‘Het merk Fisherman’s Friend, de heritage, het product en de gekozen merkstrategie zijn allen sterk. Nu nog een sterke campagne en dat is waar we de komende maanden, samen met de klant, aan gaan werken.”

De eerste resultaten van de samenwerking worden dit najaar verwacht.

Lees ook: 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in