Overslaan en naar de inhoud gaan

Merk en bureau zoeken samen naar nieuwe reclamevormen

Wat valt op als we wat dieper in de 'data' van de ADCN Lampen duiken? Oftewel, wat zijn de creatieve trends?
Miniatuurvoorbeeld
© ADCN
Miniatuurvoorbeeld
© ADCN

Op het eerste gezicht zit er totaal geen lijn in het creatieve werk dat afgelopen week bij de ADCN werd bekroond. Er zijn liefst 37 categorieën, het vakgebied is nogal in beweging en er wordt van alles geprobeerd. Dit leidt soms tot parels die (veel) prijzen winnen, maar niet per se nieuwe reclamevormen aankondigen, vergelijkbaar met de printadvertentie of de televisiecommercial.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in