Overslaan en naar de inhoud gaan

MediaMonks verandert naam in Monks

Medewerkers van het bedrijf noemden elkaar altijd al 'Monks', en dat is nu officieel geworden.
monks
Het logo op een van de kantoren is vast (via AI) aangepast.
monks
Het logo op een van de kantoren is vast (via AI) aangepast.

Via een tamelijk cryptische LinkedIn-post brengt medeoprichter Victor Knaap het toch opzienbarende nieuws zojuist zelf naar buiten: MediaMonks verandert z'n naam in Monks. 

related partner content for mobile comes here

Sinds de oprichting in 2002 noemden medewerkers van het bedrijf zichzelf en elkaar altijd al Monks, maar dat is nu dus de officiële naam geworden. Want? 'De nieuwe naam vertegenwoordigt onze evolutie als bedrijf en dat gaat gepaard met een bedrijfsmodel waarin twee services centraal staan: marketing en technologie', aldus Knaap op LinkedIn. 

Bij de tijd

Vanessa Hofland, ceo MediaMonks NL, vult desgevraagd aan: 'Het is geen verrassing dat de technologische ontwikkelingen elkaar in rap tempo opvolgen, met artificial intelligence voorop. AI is binnen ons bureau steeds belangrijker geworden en om bij de tijd te blijven is de tijd ook rijp om onszelf opnieuw aan de markt voor te stellen.'

Sir Martin Sorrell van S4 Capital (moederbedrijf Monks) tot slot: 'Veel bureaus worstelen tegenwoordig met de snel veranderende wereld. Het is altijd onze ambitie geweest om het legacy-model in de industrie te ontwrichten en vandaag doen we dat opnieuw.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in