Overslaan en naar de inhoud gaan

Being There lanceert label voor interne communicatie: Being Here

Being There wil zich met het nieuwe label Being Here verder ontwikkelen en specialiseren op het vlak van interne communicatie.
Being Here
Being Here

Being There gaat zich onder het label Being Here nog meer richten op interne communicatie. Volgens strategy director Edward Stolze groeide het bureau de afgelopen twee jaar al flink op dit vlak. Het werkt onder meer voor ABN AMRO, Eneco, KLM, Heineken, Florius, Signify, Levi9 en Mitto.

related partner content for mobile comes here

‘Net als bij onze externe campagnes is creativiteit een heel belangrijk wapen, maar het proces, de dynamiek, het tempo en de soort teams zijn net even anders. Om onze interne communicatieklanten daar nog beter in te bedienen en verder te kunnen groeien halen we de boel nog wat nadrukkelijker uit elkaar. Iemand enthousiasmeren voor de nieuwe kernwaarden, merkkompas of het intranet is daarmee een stuk complexer dan iemand fan maken van je nieuwe sneaker.'

Being There blijft actief op gebied van ontwikkelen van merk -en activatieconcepten voor opdrachtgevers als: RTL Nieuws, Unox, Koopmans, Qredits, Dr Oetker, Eneco en Florius. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in