Overslaan en naar de inhoud gaan

4 keer Nederlands goud bij IPRA Awards, ‘de Oscars van de PR’

2 keer goud voor HvdM en Belastingdienst, en een voor Hill+Knowlton Strategies en McDonald’s en Marcommit en Lightspeed.
Winnende campagne McDonald's for you
Winnende campagne McDonald's for you

Vier keer een gouden award voor Nederland. Dat blijkt uit de bekendmaking van IPRA (International Public Relations Association) van de winnaars van de 2019 Golden World Awards of wel de Oscars van de PR. Deze worden eind september in Armenië uitgereikt.

related partner content for mobile comes here

De campagne van HvdM om de Belastingaangifte emotioneel te laden won in twee  categorieën, de inzendingen van Hill+Knowlton Strategies en McDonald’s en van Marcommit en Lightspeed waren ieder goed voor een gouden award.

Het overzicht:

Categorie: Communication research - Agency
How Emotion Helped Deliver 7.9M Tax Declarations
Bureau: HvdM
Klant: Dutch Tax and Customs Administration

Categorie Financial services and investor relations - Agency 
How Emotion Helped Deliver 7.9M Tax Declarations
Bureau: HvdM
Klant: Dutch Tax and Customs Administration

Categorie: Integration of traditional and new media - Agency 
The Smallest McDonald’s in the World
Bureau: Hill+Knowlton Strategies
Klant: McDonald's

Categorie: PR on a shoestring - Agency 
Meet the chef
Bureau: Marcommit
Klant: Lightspeed

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in