Overslaan en naar de inhoud gaan

Swiss Sense focust op mens in plaats van bed met nieuwe campagne

Volgens ‘For. Every. Body.’ is er voor iedere consument een bed dat op zijn of haar lijf geschreven is.
Swiss Sense
Swiss Sense

Swiss Sense lanceert een nieuwe campagne met de pay-off ‘For. Every. Body.’, waarmee het beddenmerk niet bedden in de spotlights zet, maar mensen. De campagne is ontwikkeld door Megawatt Advertising.

related partner content for mobile comes here

In de video is te zien hoe ieder mens kan verschillen van elkaar. Terwijl de ene een dromer is, is de ander weer een ochtendmens. Vandaar ook dat er voor ieder persoon een ander bed zou moeten zijn, volgens Swiss Sense. Het merk doet de belofte dat er voor elke consument een bed is dat op zijn of haar lijf is geschreven. Er kan namelijk een bed naar wens worden samengesteld, waarbij keuze is uit verschillende onderdelen.

‘We gaan de slaapkamer uit en richten ons op herkenbare momenten uit het leven van mensen’, vertelt Martine Ansems, marketingcommunicatie-manager bij Swiss Sense. ‘Gevoelens als vrijheid, liefde en vriendschap vertalen we in onze tv-campagne in beelden.’

Simon Coolen, creative director bij Megawatt Advertising, vertelt dat de keuze om in te zoom op de mens, in plaats van het bed, een logische is. ‘Geen mens is hetzelfde, iedereen wil een bed dat goed bij hem of haar past. In deze hectische wereld, is het belangrijk om goed voor jezelf te zorgen en dan gun je jezelf een goede nachtrust.’

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Credits:

Verantwoordelijk bij klant: Martine Ansems
Bureau: Megawatt Advertising

Strategie: Robert Essenstam
Regisseur: Niels van den Top
Productiemaatschappij: Off the Richter

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in