Overslaan en naar de inhoud gaan

Dagblad Trouw in drie online mini-docu's: 'Voor iedereen met idealen'

De campagne sluit ook aan op de nieuwe digitale vormgeving.
Trouw voor iedereen met idealen
Trouw voor iedereen met idealen

Trouw begint vandaag een campagne in de vorm van drie online mini-documentaires met als overkoepelende boodschap: Trouw is voor iedereen met idealen. De pijlers van het dagblad zijn duurzaamheid en natuur, filosofie en zingeving. Deze vormen dan ook de basis van de drie video’s, waarin verschillende Trouw-journalisten mensen met een bijzonder verhaal spreken. Dat zijn ‘de duurzame doeners’, ‘de verschil-willen- makers’ en ‘de nieuwe-weg-vinders’.

related partner content for mobile comes here

Trouw verbindt in de mini- documentairereeks de idealen van de mens aan hun journalistieke DNA en laat zien waarom het dagblad voor iedereen met idealen is. De video’s komen vandaag live en worden op de site en in de krant ondersteund met verdiepende achtergrondverhalen per video.

De campagne is ook gekoppeld aan de nieuwe digitale vormgeving van Trouw, die afgelopen week live is gegaan. Het gaat om een nieuwe website,  mobiele app en ‘Digitale Editie’ van de krant op de tablet. Waar voorheen de website en de krant twee aparte werelden waren, moet de nieuwe vormgeving nu overal hetzelfde nieuws bieden, maar dan in een ander jasje gepresenteerd. 

Productie: Wolfstreet
Regie: Claudio de Oliveira Marques.

Creatieve team: Taco Zuidema en Huib Maaskant
Campagne Manager: Simone Rietveld

Duurzaam

Onderzoek

Zingeving

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in