Overslaan en naar de inhoud gaan

Happy Horizon groeit verder met overname digitaal bureau Lequal

Het totaal aantal bureaus onder de vlag van Happy Horizon komt daarmee op twaalf.
Happy Horizons
Happy Horizons

Volgens ceo Walter van de Wege past de overname van Lequal bij de ambitie om binnen enkele jaren tot de top van onafhankelijke Nederlandse bureaugroepen te behoren.

related partner content for mobile comes here

Happy Horizon uit Eindhoven is een groep van bureaus met specialisaties op het gebied van data & strategie, content & creatie, ICT & web development en media & campagnemanagement. Happy Horizon is stevig op het overnamepad. Vorige maand werd het Amsterdamse bureau DigiMonks gekocht en werd een belang genomen in EEN Media Group.

Met Lequal komt het totaal op twaalf bureaus waar ruim 220 specialisten werken, verdeeld over vestigingen in Eindhoven, Amsterdam, Apeldoorn, Nistelrode en Berlijn. Rick Burgers, de oprichter van Lequal, blijft binnen Happy Horizon aan als managing director.

Advertentie

Reacties:

Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.

Ja, ik wil lid wordenLog In

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in