Overslaan en naar de inhoud gaan

Micha Commeren, Petra Lubbers en Merlijn van Vliet beginnen nieuw bureau Tom Orrow

Het bureau moet een alternatief worden voor organisaties als Accenture en WPP.
Micha Commeren, Petra Lubbers en Merlijn van Vliet (Fotografie: Anne-Claire Lans)
Micha Commeren, Petra Lubbers en Merlijn van Vliet (Fotografie: Anne-Claire Lans)
Micha Commeren, Petra Lubbers en Merlijn van Vliet (Fotografie: Anne-Claire Lans)
Micha Commeren, Petra Lubbers en Merlijn van Vliet (Fotografie: Anne-Claire Lans)

Tom Orrow is onlangs officieel van start gegaan. Het bureau is een initiatief van Micha Commeren (voormalig partner van Makerstreet), Petra Lubbers (voormalig chief digital van Bruna en business director van bol.com) en Merlijn van Vliet (oprichter en creative director van Kokoro). Tom Orrow moet een mix worden van bureaumensen en niet-bureaumensen met een stevige focus op digital. 

related partner content for mobile comes here

Volgens Commeren is er sprake van een weeffout in de manier waarop bureaus en klanten zakendoen. ‘Eigenlijk is deze samenwerking nooit in balans. Bij Tom Orrow hebben we daarom een model ontwikkeld waarin de samenwerking vanaf het begin evenwichtig is.’

Van Vliet: ‘Wij denken dat er meer en meer behoefte is aan een nieuwe lichting bureaus die op het snijvlak van business, product en merk opereren.’ Bij Tom Orrow kan er op projectbasis worden gewerkt, een team tussen klant en bureau worden samengesteld of een eigen bureau worden opgezet met de klant. 

In de laatste twee vormen wordt in eerste instantie op kostendekkend niveau gewerkt en bij het behalen van de doelen worden zowel bureau als klant beloond. Op deze manier stelt Tom Orrow de balans terug te krijgen in de relatie tussen bureau en klant. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in