De nieuwe televisiereclame is de tweede in de serie over de rol van gehoor bij het ervaren van veel passies. Specsavers gaat in de commercial verder in op de geluiden die een passie maken.
Nog altijd hebben veel Nederlanders te maken met een gehoorprobleem waardoor zij onder andere hun passie niet voor 100 procent kunnen ervaren. Specsavers wil laten weten dat zijn audiciens het belang van een goed gehoor goed kennen en er dagelijks naar streven om een positieve bijdrage te leveren aan de kwaliteit van leven van hun klanten.
Campagne credits
Specsavers Nederland: Marko van Dijk, Leonie Hoogendoorn
Bureau: BSUR
Creatie: Bob Haarmans, Rob Groot
Account: Carla Senf, Claire de Boer
Strategie: Munise Can
Agency producer: Caren van Rooijen
Productiemaatschappij: CZAR
Regisseur: Aaron van Valen
Producer: Roos Blank
Offline montage: Wouter @ Schnitt Schneiders
Online: Storm Postproduction
Grading: John Thorborg
Geluid: Audentity
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!