Overslaan en naar de inhoud gaan

Specsavers heeft in nieuwe commercial aandacht voor gehoor klanten

De pay-off is ‘De aandacht die u voor uw passie heeft, hebben wij voor uw gehoor’
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De nieuwe televisiereclame is de tweede in de serie over de rol van gehoor bij het ervaren van veel passies. Specsavers gaat in de commercial verder in op de geluiden die een passie maken. 

Nog altijd hebben veel Nederlanders te maken met een gehoorprobleem waardoor zij onder andere hun passie niet voor 100 procent kunnen ervaren. Specsavers wil laten weten dat zijn audiciens het belang van een goed gehoor goed kennen en er dagelijks naar streven om een positieve bijdrage te leveren aan de kwaliteit van leven van hun klanten.

related partner content for mobile comes here

Campagne credits
Specsavers Nederland: Marko van Dijk, Leonie Hoogendoorn
Bureau: BSUR
Creatie: Bob Haarmans, Rob Groot
Account: Carla Senf, Claire de Boer
Strategie: Munise Can
Agency producer: Caren van Rooijen
Productiemaatschappij: CZAR
Regisseur: Aaron van Valen
Producer: Roos Blank
Offline montage: Wouter @ Schnitt Schneiders
Online: Storm Postproduction
Grading: John Thorborg
Geluid: Audentity

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in