Overslaan en naar de inhoud gaan

Ronald Voorn: 'Onderscheid tussen klassieke en digitale bureaus is van de gekke'

Vincent Mispelblom Beyer interviewt de ex-reclameman en ex-marketingdirecteur van Heineken over zijn werk als 'merkwetenschapper'
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Ronald Voorn praat met Vincent Mispelblom Beyer over wat de reclamewereld verkeerd doet, waarom technologie van Apple niet is wat het lijkt en hij doet voorspellingen voor de toekomst van het vak. Dit doet hij in Flexfirm TV, een online talkshow die Mispelblom Beyer zelf produceert.

related partner content for mobile comes here

Voorn was tot 2007 bij Heineken wereldwijd verantwoordelijk voor de marketing. Nu is hij adviseur, docent en wetenschapper op het gebied van marketing en communicatie. Daarnaast schreef hij samen met Jan Dijkgraaf het boek Voodoo Marketing dat gaat over marketing en ethiek.

Het is de tweede aflevering van de serie over marketing en communicatie. In de eerste aflevering sprak Mispelblom Meyer met Pascal Boogaert.

Credits:
Camera & regie: Nina Mispelblom Beyer
Creative direction: Remco Sangers
Muziek: Ramon Tiernagan

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in