Veel is dan veranderd in dit vak, de Adformatie Person of the Year-verkiezing blijft. Dit is alweer de derde editie. Vorig jaar won Conny Braams, cdmo van Unilever wereldwijd, in 2018 Victor Knaap, ceo van MediaMonks en baas van S4 Capital Group.
Wie de Adformatie Person of the Year (APOTY) 2020 is, wordt bekend gemaakt tijdens hét nieuwjaarsevenement Koffiedik Kijken, op 28 januari 2021.
De APOTY 2020 kiezen we weer op de beproefde wijze, inclusief een online enquête onder Adformatie-lezers. Dus lezer, aan jou de vraag: welke vakgenoot is volgens jou Person of the Year over 2020? Oftewel de beste in jouw vak? Oftewel: wie maakte dit jaar echt het verschil in het Adformatievak – marketing, communicatie, reclame, media? Geef je nominaties door via het APOTY-formulier.
Noem graag die persoon plus nóg twee mensen die volgens jou in aanmerking zouden komen voor de Nummer 1-positie als die Nummer 1 er niet was.
Naast de Nummer 1 maken we in de week vóór Koffiedik Kijken de Top 10 bekend, om ook die andere mover, shaker, gangmaker, smaakmaker, golvenmaker, vakbepaler, gezichtsbepaler, bezieler en inspirator de eer te geven die haar, hem of hen toekomt.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!