Sophia Heemskerk gaat Crocodile Agency leiden, Marieke Aarts vertrekt

Ook is Pepijn van de Pol gestart als strategy director.

V.l.n.r.: Pepijn van de Pol, Tamara Couperus, Sophia Heemskerk

Crocodile Agency kondigt twee nieuwe leden in het managementteam aan. Sophia Heemskerk  is gestart als managing director, Pepijn van de Pol als strategy director. 

Heemskerk werkte de laatste zeven jaar bij Glasnost, waarvan de laatste anderhalf als client service director. Van de Pol werkte de afgelopen vier jaar bij GoSpooky als media lead en senior strategist. 

Tamara Couperus, oprichter en ceo van Crocodile Agency, spreekt van een 'nieuwe fase' waarin haar bureau zich bevindt. 'Sophia en Pepijn brengen een schat aan ervaring mee en daarnaast nieuwe perspectieven die essentieel zijn voor onze groeiplannen.'

Heemskerk: 'Ik volg Crocodile Agency al jaren en bewonder het vermogen van dit bureau om out of the box te denken, een kenmerk waarmee het zich echt onderscheidt in de reclameindustrie.'

Marieke Aarts vertrekt

De komst van Sophia Heemskerk betekent dat Marieke Aarts als managing director vertrekt. Zij stond pas sinds februari vorig jaar aan het roer van Crocodile Agency. Couperus bedankt Aarts in een verklaring voor haar inzet en toewijding. 'Ze heeft een fundamentele rol gespeeld in waar het bureau nu staat', aldus de ceo. De reden van Aarts' vertrek is niet bekend, wat ze nu gaat doen evenmin.

Crocodile Agency uit Amsterdam afficheert zich als 'het nieuwe generatie reclamebureau' en werkt voor merken in de lifestyle-hoek, zoals Bar-le-Duc, Milka en L'Oréal.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie