Marketingdirecteur Roy van Keulen stapt op bij Jumbo. Dit bevestigt het supermarktconcern, dat verder geen mededelingen wil doen over de reden van zijn vertrek.
‘Onze directeur marketing Roy van Keulen is na vier succesvolle jaren bij Jumbo inderdaad klaar voor een nieuwe stap in zijn loopbaan’, schrijft Jumbo in een reactie. ‘We vinden het jammer dat Roy ons gaat verlaten, maar zijn hem erkentelijk voor alles wat hij heeft betekend voor de ontwikkeling van ons bedrijf.’
Van Keulen werkte vijf jaar voor Jumbo, eerst als directeur e-commerce en sinds 2018 als directeur marketing & online. Onder zijn ‘regime’ werd onder meer Smulweb overgenomen en Max Verstappen ingezet als een van de boegbeelden van het merk.
Dat leverde Jumbo nog een nominatie op voor de Gouden Loekie 2020 voor de commercial bij de actie 'Met Jumbo Naar Super Friday van de Dutch Grand Prix'. Ook 'Zo maken we er samen een mooie zomer van’ werd door het publiek gekozen tot een van de 10 beste reclames van 2020.
Het is nog niet bekend wie Roy van Keulen gaat opvolgen.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!