Overslaan en naar de inhoud gaan

Verzekeringsmerk De Amersfoortse gaat op in a.s.r.

UPDATE Beide merken werken al sinds 2009 samen als één team, zegt ceo Jos Baeten. Een tv-campagne maakt het verhaal publiek.
Goodbye Amersfoortse
Goodbye Amersfoortse
Goodbye Amersfoortse
Goodbye Amersfoortse

Op 19 april 2021 haalt a.s.r. het merk De Amersfoortse en alle bijbehorende uitingen uit de markt. De inkomens- en zorgverzekeringen voor ondernemers en werkgevers die worden aangeboden onder het merk De Amersfoortse komen dan onder de vlag van het merk a.s.r. A.s.r. zegt zijn merk met deze stap verder te willen versterken. Voor klanten en intermediairs verandert er volgens a.s.r. niets.

related partner content for mobile comes here

Niet verloren

De Amersfoortse maakt sinds de fusie in 1997 onderdeel uit van a.s.r. en sinds de samenvoeging van de bedrijfsonderdelen in 2009 werken beide merken al samen als één team. Ceo van a.s.r., Jos Baeten, zegt dat het unieke karakter van De Amersfoortse als ‘betrouwbare en behulpzame verzekeraar op het gebied van inkomens- en zorgverzekeringen’ niet verloren gaat.

Het merk De Amersfoortse en bijbehorende uitingen verdwijnen vanaf 19 april uit de markt. Alle informatie over de inkomens- en zorgverzekeringen is vanaf dan te vinden op asr.nl. Klanten kunnen voor advies en informatie ook altijd terecht bij hun verzekeringsadviseur.

Hetzelfde team

A.s.r. kwam deze week met een landelijke campagne over de naamswijziging. Daarin wordt een voetbalteam als metafoor opgevoerd. 'Een team dat perfect op elkaar is ingespeeld, maar waarvan niet duidelijk is wie bij welk team hoort. Daarom trekken we nu allemaal hetzelfde a.s.r.-shirt aan.’

De Amersfoortse wordt a.s.r.

Credits

Strategie en creatie: TheMerge

Media: Media Reverse

a.s.r.: Nelleke Ungersma, Hella de Weger

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in