Koffiedik Kijken strikt Christopher Carroll (IOC) als spreker

Christopher Carroll, director digital engagement & marketing IOC, is de vierde voorspeller bij Koffiedik Kijken.

Koffiedik Kijken is dé nieuwjaarsbijeenkomst van de media, marketing- en communicatiebranche. Op donderdag 28 januari blikken vier voorspellers blikken vooruit op het nieuwe jaar. Özcan Akyol, ook bekend als Eus, heeft de presentatie in handen. Eus is schrijver, columnist en presenteerde tv- en radioprogramma’s zoals De Geknipte Gast, Sterren op het doek en Onze man in Deventer.

Hij ontvangt in de studio van Capital C: Yvonne Prins & Carolien van ’t Hek (UM), Brian Hirman (GUC / Intracto) en Caroline van Turennout (Zeeman). IOC's director of digital engagement Christopher Carroll completeert de line-up. Carroll is Amerikaan van geboorte en had jarenlang Amsterdam als thuisbasis. Hij werkte onder meer voor Heineken International en 90/24 Media. Ook bekleedde hij marketing- en communicatierollen bij Under Armour en Coca-Cola en tegenwoordig dus in Lausanne bij het IOC. Hij blikt tijdens een bijzondere tv-uitzending vooruit op wat - fingers crossed - een mooi sportjaar wordt.

Tijdens Koffiedik Kijken - aanvang 16 uur - worden ook de winnaar van het Gouden Koffiekopje en Adformatie Person of the Year bekendgemaakt. Deelnemers kunnen na de uitzending live meedoen aan de Grote Koffiedik Kijken Quiz waar mooie prijzen te winnen zijn. 

Op 8 april wordt het evenement vervolgd met de Koffiedik Kijken Wandeltoer waar je eindelijk weer eens – op een covid-proof manier - kunt netwerken met bekende en nieuwe vakgenoten.

Er zijn nog kaarten te bestellen via Koffiedikkijken.com. Koffiedik Kijken wordt georganiseerd door IAA, MWG, VIA, bvA en Adformatie. Leden van deze organisaties krijgen korting.

 

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie