Deze 4 marketingtalenten gaan op voor de titel Marketing Talent of the Year

Vier marketingtalenten van Afas, Auping, PostNL en Unmuted maken kans op de titel Marketing Talent of the Year.

V.l.n.r. Max van den Ingh, Colette de Beaumont, Valerie Tripels en Madeleen van de Pol

Marketing Talent of the Year is een van de prijzen die wordt uitgereikt tijdens de Dutch Marketing Awards, georganiseerd door Adformatie, NIMA en PIM. De jury - Wankie Chan (Dell & bestuur PIM), Erik Hoogenhout RM (CMS), Ine Stultjens (Auping), Brecht Janssen (Stichting voor Vluchteling-Studenten UAF) en Susanne van Nierop (Adformatie) - heeft gebaseerd op prestaties in 2020 de volgende vier mensen genomineerd (in alfabetische volgorde): 

  • Colette de Beaumont (Auping)
  • Max van den Ingh (Unmuted)
  • Madeleen van de Pol (Afas)
  • Valerie Tripels (PostNL)

 

 

Het Marketing Talent of the Year is niet ouder dan 30 jaar en heeft een bewezen bijdrage geleverd aan een succesvolle campagne. Het talent laat van zich horen, in blogs, op sociale media, op bijeenkomsten en heeft een visie op het vak. In 2020 won Ferdinand Götzen (3D Hubs) de prijs. 

De winnaar wordt bekend gemaakt tijdens de Dutch Marketing Awards op 22 april tijdens de online award show vanuit Capital C. De presentatie van de show is dit jaar in handen van Aljan de Boer (TrendsActive). Tijdens de Dutch Marketing Worden ook prijzen uitgereikt voor Marketeer of the Year, Marketing Company of the Year, Scale up of the Year, Start up of the Year, Transformer of the Year en Internal Branding Company of the Year. De nominaties voor deze company-awards zijn recent bekendgemaakt

En ook de de nominaties voor Marketeer of the Year werden al eerder bekendgemaakt.

​​​​​​De uitreiking online van de Dutch Marketing Awards online bijwonen? Meld je aan voor de livestream

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie