Debora de Roos wordt de nieuwe directeur marketing van Corendon. Het merk laat weten dat zowel de marketingactiviteiten voor de touroperator, airline als de hotels vallen per 1 december 2021 onder haar verantwoordelijkheid vallen. Evenals als de marketingactiviteiten in België, Denemarken en Curaçao.
Corné Hoogendoorn, de huidige directeur marketing, heeft besloten Corendon te verlaten en gaat zijn eigen digital marketing-bureau oprichten.
Ervaring
Corendon laat weten dat De Roos een achtergrond in de Nederlandse reiswereld en op het gebied van customer experience heeft. Ze werkte eerder voor TUI Nederland, is inmiddels 2,5 jaar werkzaam binnen Corendon en heeft zich in die periode volgens de touroperator geprofileerd als een daadkrachtige manager met een zeer goed gevoel voor klantcontact in de breedste zin van het woord.
De Roos wordt onderdeel van het Management Team van Corendon.
Lees ook: ‘Veel marketeers zijn in winterslaap gevallen en dat is funest. Je moet top of mind blijven’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!