Overslaan en naar de inhoud gaan

Yeliz Çiçek hoofdredacteur Vogue Nederland

Ze is nu nog hoofdredacteur van Linda.Meiden.
Yeliz Çiçek
Yeliz Çiçek

Yeliz Çiçek is benoemd als hoofdredacteur van Vogue Nederland. Uitgever Bloom Publishing en Linda. brengen samen de titel terug op de markt, nadat Hearst Netherlands eerder dit jaar besloot er mee te stoppen. Çiçek werkt nu nog voor Linda.meiden waar ze pas sinds januari hoofdredacteur is.

Çiçek werkte eerder voor de titels Marie Claire en Glamour en heeft een lange carrière in de modejournalistiek. Volgens Marie Nanette Schaepman van Bloom Publishing staat Çiçek bekend om 'haar positieve energie, enorme drive en verfrissende kijk op de modewereld en het medialandschap'.

Çiçek zegt zelf: 'Vogue Nederland staat voor mij voor vrijheid, creativiteit en verbinding. Mijn visie is om die waarden tot uiting te brengen door prachtige producties te maken voor een brede waaier aan platforms: print, digitaal, social media, video en meer.'

related partner content for mobile comes here

Vogue Nederland wordt uitgegeven in licentie. Vogue is eigendom van Condé Nast. Het eerste nummer verschijnt in februari volgend jaar. Bloom is verantwoordelijk voor print, Linda. doet online en social. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in