De event, expositie en kantoorlocatie Capital C in Amsterdam presenteert een campagne om de veelzijdigheid van het gebouw te tonen. De boodschap, ‘Voor Capital C is altijd een reden’ moet nieuwe professionele creatieven, co-workers en potentiële huurders naar de kantoren en eventruimtes bewegen. De campagne voor de creatieve hub is ontwikkeld door KesselsKramer.
Manifest
De voormalige Diamantbeurs aan het Weesperplein in Amsterdam brengt in de campagne de verschillende proposities van het pand onder de aandacht met een creatief manifest bestaande uit 569, of een paar meer of minder, redenen waarom Capital C altijd een goed idee is. De opsomming wordt ten tonele gebracht in een, uiteindelijk, tigtal video’s waarin de community-members de dagelijkse gang van zaken en mogelijkheden binnen de hub uitbeelden.
De video's
Community
In het gebouw huisvesten momenteel organisaties als Sijthoff Media (Adformatie), Amsterdam Art, ADCN, Airborne, Today is Canday en TheNextWomen. Daarnaast geeft Capital C aan afgelopen jaar meer dan 120 (online) events gehost te hebben voor opdrachtgevers als Leaseplan, Hyundai, Deloitte, Endemolshine en het AMF met David Guetta tijdens ADE.
De campagne wordt uitgerold op Instagram, Facebook en Linkedin.
Lees ook: Steven van Belleghem: 'De rol van creatie is cruciaal'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!