Overslaan en naar de inhoud gaan

'Voor creatieve hub Capital C is er altijd een reden'

De kantoor, expositie en eventlocatie lanceert campagne om de veelzijdigheid in toepassingen van het historische gebouw te laten zien.
Voor creatieve hub Capital C is er altijd een reden
Voor creatieve hub Capital C is er altijd een reden
© KesselsKramer
Voor creatieve hub Capital C is er altijd een reden
Voor creatieve hub Capital C is er altijd een reden
© KesselsKramer

De event, expositie en kantoorlocatie Capital C in Amsterdam presenteert een campagne om de veelzijdigheid van het gebouw te tonen. De boodschap, ‘Voor Capital C is altijd een reden’ moet nieuwe professionele creatieven, co-workers en potentiële huurders naar de kantoren en eventruimtes bewegen.  De campagne voor de creatieve hub is ontwikkeld door KesselsKramer.

related partner content for mobile comes here

Manifest

De voormalige Diamantbeurs aan het Weesperplein in Amsterdam brengt in de campagne de verschillende proposities van het pand onder de aandacht met een creatief manifest bestaande uit 569, of een paar meer of minder, redenen waarom Capital C altijd een goed idee is. De opsomming wordt ten tonele gebracht in een, uiteindelijk, tigtal video’s waarin de community-members de dagelijkse gang van zaken en mogelijkheden binnen de hub uitbeelden.

De video's

'Voor creatieve hub Capital C is er altijd een reden'

Community

In het gebouw huisvesten momenteel organisaties als Sijthoff Media (Adformatie), Amsterdam Art, ADCN, Airborne, Today is Canday en TheNextWomen. Daarnaast geeft Capital C aan afgelopen jaar meer dan 120 (online) events gehost te hebben voor opdrachtgevers als Leaseplan, Hyundai, Deloitte, Endemolshine en het AMF met David Guetta tijdens ADE. 

De campagne wordt uitgerold op Instagram, Facebook en Linkedin. 

Lees ook: Steven van Belleghem: 'De rol van creatie is cruciaal'

Credits:

Klant: Capital C

Verantwoordelijk bij klant: Thomas Zwart, Josine Hendriksen, Lisa Vergeer, Eliane Roest

Bureau: KesselsKramer

DOP & Edit: Karim Jobe

Geluid: Jonas Leopold

Online: We Like Milk 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in