Luchtvaartmaatschappij Transavia gaat een zesdelige realityserie ‘Welkom aan boord’ uitzenden op SBS6. Het programma neemt de kijker mee achter de schermen van het vliegtuig. De serie is het gevolg van een merkverdieping.
‘Transavia heeft sinds 2016 een nieuw logo en huisstijl. Wij opereren sindsdien onder de noemer low cost feel good’, verklaar Norbert Cappetti, de woordvoerder van Transavia. ‘De soap is een verschijningsvorm van deze merkverdieping en vernieuwde koers, waarmee we laten zien hoe Transavia werkt.’
De luchtvaartmaatschappij heeft voor een tv-serie gekozen omdat Transavia niet vaak aanwezig is met commercials, zegt Cappetti. ‘Wij focussen ons op online en dat is vrij conversiegericht. De serie is voor ons een campagne.’
Welkom aan boord volgt verschillende medewerkers van de luchtvaartmaatschappij, Rotterdam The Hague AirPort en de grondafhandelaar Aviapartner. ‘Zo leert de kijker het personeel kennen als mens en dienstverlener’, sluit Cappetti af.
De afleveringen zijn vanaf 19 oktober a.s. wekelijks om 21:30 uur te zien bij SBS6.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!