Toto lanceert in samenwerking met de tien individuele partnerclubs (zie lijst onderaan) ‘The Stage’. Met de competitie bieden Toto en de voetbalclubs een platform voor voetbalsupporters en artiesten. Toto: ‘Kan er niet gezongen worden op de tribunes, dan maar zo. Het voetballied zal blijven klinken.’ Host van de campagne is rapper en oud-voetballer Priester, die tevens een prominente rol vervult binnen reclamecampagnes van Toto.
Eigen twist
Zo werkt het, via het platform thestage.toto.nl kunnen deelnemers - van 19 februari tot en met 12 maart - hun stem laten horen. Het maakt niet uit hoe, de creativiteit ligt volgens Toto bij de supporter. ‘Een eigen twist geven aan een bestaand lied is een optie, maar een eigen geschreven, gezongen of gespeeld lied evengoed. Liederen worden geüpload via het platform en na een stemronde wordt per club een winnaar uitgeroepen.’
Deelnemende clubs:
- ADO Den Haag
- Feyenoord
- FC Groningen
- sc Heerenveen
- PSV
- RKC Waalwijk
- Sparta Rotterdam
- FC Twente
- FC Utrecht
- Willem II.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!