Samsung geef iPhonemaker Apple een sneer in nieuwe campagne: niet 'Think Different 'maar 'Think Bigger'. Met de campagne wil het Zuid-Koreaanse merk de innovatieve kenmerken van de nieuwste Samsung Galaxy Z Fold2 onderstrepen. De buitenreclamecampagne is geproduceerd door Blauw Gras.
Volgens Gerben van Walt Meijer, marketing manager Mobile van Samsung Nederland, sluit de campagne goed aan bij het merk. ‘Met onze innovatieve producten en diensten treden we al jaren buiten de gebaande paden om zo het dagelijks leven leuker en makkelijker te maken. Met deze boodschap willen we zoveel mogelijk mensen kennis laten maken met de mogelijkheden van de Samsung Galaxy Z Fold2.’
'Een stap vooruit loopt'
Bart Visser, creative director bij Blauw Gras, vult Van Walt Meijer aan: 'De campagne benadrukt dat Samsung’s Galaxy Z Fold2 ten aanzien van bepaalde features een stap vooruitloopt op Apple’s smartphones. Dit laten we zien door gebruik te maken van slogans, die op de verschillen wijzen.’
De digitale abri’s zijn vanaf vandaag te zien in Amsterdam, Den Haag, Rotterdam en Eindhoven.
Lees ook:
Reacties:
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!