Samsung fileert Apple: 'Think Bigger'
Samsung geef iPhonemaker Apple een sneer in nieuwe campagne: niet 'Think Different 'maar 'Think Bigger'. Met de campagne wil het Zuid-Koreaanse merk de innovatieve kenmerken van de nieuwste Samsung Galaxy Z Fold2 onderstrepen. De buitenreclamecampagne is geproduceerd door Blauw Gras.
Volgens Gerben van Walt Meijer, marketing manager Mobile van Samsung Nederland, sluit de campagne goed aan bij het merk. ‘Met onze innovatieve producten en diensten treden we al jaren buiten de gebaande paden om zo het dagelijks leven leuker en makkelijker te maken. Met deze boodschap willen we zoveel mogelijk mensen kennis laten maken met de mogelijkheden van de Samsung Galaxy Z Fold2.’
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
Spotta
'Een stap vooruit loopt'
Bart Visser, creative director bij Blauw Gras, vult Van Walt Meijer aan: 'De campagne benadrukt dat Samsung’s Galaxy Z Fold2 ten aanzien van bepaalde features een stap vooruitloopt op Apple’s smartphones. Dit laten we zien door gebruik te maken van slogans, die op de verschillen wijzen.’
De digitale abri’s zijn vanaf vandaag te zien in Amsterdam, Den Haag, Rotterdam en Eindhoven.
Lees ook:
- Apple als vaandeldrager van privacy in nieuwe satirische commercial
- Fortnite-ontwikkelaar basht Apple met 1984-parodie
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lidEerder een bevestiging van Apple als de norm waarop gereageerd moet worden.
Wat een klein denkende nep armoede. ?
Nog afgezien of dit strategisch geen zwaktebond is, vraag ik mij af of dit zomaar mag... Is 'Think different' in deze context niet beschermd?
Wat een zwaktebod...
Gemiste kan! Alleen different doorstrepen was genoeg geweest....
Gemiste kans! Alleen different doorstrepen was genoeg geweest….