Overslaan en naar de inhoud gaan

Samsung fileert Apple: 'Think Bigger'

Het Zuid-Koreaanse merk geeft de iPhone-maker een sneer in campagne waarin het de innovatieve kenmerken van de nieuwste smartphone duidt.
Samsung: 'Apple think Bigger'
Samsung: 'Apple think Bigger'
© Blauw Gras
Samsung: 'Apple think Bigger'
Samsung: 'Apple think Bigger'
© Blauw Gras

Samsung geef iPhonemaker Apple een sneer in nieuwe campagne: niet 'Think Different 'maar 'Think Bigger'. Met de campagne wil het Zuid-Koreaanse merk de innovatieve kenmerken van de nieuwste Samsung Galaxy Z Fold2 onderstrepen. De buitenreclamecampagne is geproduceerd door Blauw Gras.

related partner content for mobile comes here

Volgens Gerben van Walt Meijer, marketing manager Mobile van Samsung Nederland, sluit de campagne goed aan bij het merk. ‘Met onze innovatieve producten en diensten treden we al jaren buiten de gebaande paden om zo het dagelijks leven leuker en makkelijker te maken. Met deze boodschap willen we zoveel mogelijk mensen kennis laten maken met de mogelijkheden van de Samsung Galaxy Z Fold2.’

Samsung: 'Apple, Think Bigger'

Samsung: 'One more thing, Apple, Think Bigger'

'Een stap vooruit loopt'

Bart Visser, creative director bij Blauw Gras, vult Van Walt Meijer aan: 'De campagne benadrukt dat Samsung’s Galaxy Z Fold2 ten aanzien van bepaalde features een stap vooruitloopt op Apple’s smartphones. Dit laten we zien door gebruik te maken van slogans, die op de verschillen wijzen.’

De digitale abri’s zijn vanaf vandaag te zien in Amsterdam, Den Haag, Rotterdam en Eindhoven.

Lees ook: 

Credits

Verantwoordelijken bij Samsung: Danique de Barse, Laura Geuze

Creative Direction: Bart Visser

Concept, art & copy: Desmond Lisonne & Demian Geurts – Larribau LaVigne

Strategie: Jennis Jongerius

Productie: Blauw Gras

Account/Project: Fleur van der Eijk, Daphne van der Oord

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Arjen de Jong

Eerder een bevestiging van Apple als de norm waarop gereageerd moet worden.

Andy Mosmans

Wat een klein denkende nep armoede. ?

Maurice Maas

Nog afgezien of dit strategisch geen zwaktebond is, vraag ik mij af of dit zomaar mag... Is 'Think different' in deze context niet beschermd?

Arno van Welzen

Wat een zwaktebod...

Marcel Ossendrijver

Gemiste kan! Alleen different doorstrepen was genoeg geweest....

Marcel Ossendrijver

Gemiste kans! Alleen different doorstrepen was genoeg geweest….

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in