Overslaan en naar de inhoud gaan

Familiebedrijf Zuivelhoeve kiest voor The Family

Nieuwe positionering en merkcampagne zijn ontwikkeld aan de keukentafel.
Familiebedrijf Zuivelhoeve kiest voor The Family
Familiebedrijf Zuivelhoeve kiest voor The Family
© The Family
Familiebedrijf Zuivelhoeve kiest voor The Family
Familiebedrijf Zuivelhoeve kiest voor The Family
© The Family

Zuivelhoeve, onderdeel van Roerink Food Family, kiest voor het Amsterdamse bureau The Family. Het bureau ontwikkelde de nieuwe merkcampagne van de boerderij-organisatie. Als reden om te kiezen voor The Familie geeft het familiebedrijf dat het dezelfde ondernemersmentaliteit voelde bij het bureau dat nog geen jaar geleden de deuren opende. Jacqueline Roerink, commercieel directeur van Zuivelhoeve: ‘En net als wij, is The Family een familiebedrijf. Dus dat sprak ons ook wel aan.’

related partner content for mobile comes here
Familiebedrijf Zuivelhoeve kiest voor The Family
Familiebedrijf Zuivelhoeve kiest voor The Family The Family

Uitgesproken ambitie

Volgens het 39-jarige bedrijf uit Twekkelo is het de eerste keer dat de organisatie serieus werk maakt van de positionering. Zuivelhoeve spreekt daarbij de ambitie uit om het marktaandeel te laten groeien. Roerink: ‘Dat willen we bereiken door een verhaal te vertellen dat net zo echt en oprecht is als onze producten. En eerlijk gezegd vonden we het wel spannend of een bureau uit Amsterdam dat zou aanvoelen. Doordat we vanaf het begin van het strategische en creatieve proces intensief met The Family hebben samengewerkt, is dat heel goed gelukt.’

Familiebedrijf Zuivelhoeve kiest voor The Family
Familiebedrijf Zuivelhoeve kiest voor The Family The Family

De campagne

De campagne draait om de rust waar de zuivel mee wordt geproduceerd. De Zuivelhoeve zelf, waar de Boer’n yoghurt ook echt wordt gemaakt, speelt een centrale rol. De basis voor de merkcampagne werd gelegd op de hoeve zelf, aan de keukentafel, zo stelt Joris Kuijpers, van The Family. ‘Toen we een paar dagen in Twekkelo rondliepen, zagen we dat alles hier op en om De Zuivelhoeve in een ander tempo gaat. Rustiger. En dat is precies het ‘geheime ingrediënt’ dat zuivel van Zuivelhoeve anders dan andere zuivel maakt.’ 

Zuivelhoeve - Gemaakt met de rust van De Zuivelhoeve

Social media

De tv-commercial wordt online kracht bijgezet waarvoor het digital content agency C2B een serie aangepaste advertenties voor YouTube, Facebook en Instagram ontwikkelde.

Lees ook: G-Star eerste klant van nieuw bureau The Family

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in