Overslaan en naar de inhoud gaan

John West gaat in zee met mediabureau Stroom

Mediabureau gaat mediastrategie en -executie verzorgen.
JohN west
JohN west

John West heeft Stroom gekozen als nieuwe mediabureau. Het 'vis in blik'-merk gaat me het mediabureau dat onderdeel is van Candid de samenwerking aan voor de mediastrategie en -executie en daarmee de doorvertaling van de marketing- en businessstrategie in media. 

related partner content for mobile comes here

Stroom en contentmarketingbureau gr8 agency hebben een strategie ontwikkeld, onder meer gebaseerd op de theorie van Byron Sharp en Daniel Kahneman.

Arno Snoey van John West: 'De keuze voor Stroom was al snel duidelijk, omdat we met veel enthousiasme werden meegenomen in hun strategische aanpak om John West op vernieuwende wijze onder de aandacht te brengen.'

Samantha Catsburg, Stroom: 'Naast de strategische sessies is het ook mooi dat het merk open staat voor vernieuwing op zowel media- als marketingcommunicatiestrategie. We adviseren John West daar graag bij.'

Vanaf deze maand is John West met een billboardcampagne op tv te zien en online zichtbaar met een always-on social strategie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in