Nieuwe Lidl-campagne: ‘Gezond en fit de winter door’
Discount supermarktketen Lidl schrijft voor de negende keer de titel ‘Beste supermarkt in groente & fruit’ op haar naam, gebaseerd op onderzoek uitgevoerd door onderzoeksbureau GfK. Daarnaast stelde de Consumentenbond onlangs vast dat Lidl tevens de goedkoopste supermarkt is in deze categorie. Volgens Lidl reden voor een feestje dat gevierd wordt met een extra campagne, wederom ontwikkeld door Joe Public, binnen het nieuwe campagnegrid ‘de Lidl-flat’.
In de commercial nemen de hoofpersonen in het Lidlflat-concept, Teun (Thomas Acda) en Kevin (Sergio IJssel), vanwege een defecte lift de trap, sjouwend met tassen vol met Lidl-boodschappen.
Duidelijk moet worden dat de verse groente en fruit van Lidl helpt om fit en gezond de winter in te gaan.
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaDit is de commercial:
Lidl-flat
De campagne is de tweede tv-commercial binnen het nieuwe grid.
Lees ook:
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lidGoed bezig!