Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe Lidl-campagne: ‘Gezond en fit de winter door’

Commercial gelanceerd omdat de discountsuper officieel uitgeroepen is tot beste én goedkoopste in groente & fruit.
Nieuwe Lidl-campagne: ‘Gezond en fit de winter door’
Nieuwe Lidl-campagne: ‘Gezond en fit de winter door’
© Joe Public
Nieuwe Lidl-campagne: ‘Gezond en fit de winter door’
Nieuwe Lidl-campagne: ‘Gezond en fit de winter door’
© Joe Public

Discount supermarktketen Lidl schrijft voor de negende keer de titel ‘Beste supermarkt in groente & fruit’ op haar naam, gebaseerd op onderzoek uitgevoerd door onderzoeksbureau GfK. Daarnaast stelde de Consumentenbond onlangs vast dat Lidl tevens de goedkoopste supermarkt is in deze categorie. Volgens Lidl reden voor een feestje dat gevierd wordt met een extra campagne, wederom ontwikkeld door Joe Public, binnen het nieuwe campagnegrid ‘de Lidl-flat’.

related partner content for mobile comes here

In de commercial nemen de hoofpersonen in het Lidlflat-concept, Teun (Thomas Acda) en Kevin (Sergio IJssel), vanwege een defecte lift de trap, sjouwend met tassen vol met Lidl-boodschappen.
Duidelijk moet worden dat de verse groente en fruit van Lidl helpt om fit en gezond de winter in te gaan.

Dit is de commercial:

Nieuwe Lidl-campagne: ‘Gezond en fit de winter door’

Lidl-flat

De campagne is de tweede tv-commercial binnen het nieuwe grid.

Lees ook: 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Martin de Munnik

Goed bezig!

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in