Randstad neemt kandidaten mee in een helikoper naar twee werkplekken. Met de online campagne, die bestaat uit vijf afleveringen, wil het uitzendbureau mensen laten ervaren wat de mogelijkheden zijn met hun skills.
In de eerste aflevering gaat barista Don aan de slag als gastheer bij een kookworkshop en als gids op een Amsterdamse rondvaartboot. Don ontdekt door deze ervaring dat hij met zijn kennis ook andere banen kan oppakken.
De campagne is ontwikkeld in samenwerking met het digitale bureau Yune. De afleveringen komen op social media en de website van Randstad.
Credits
Opdrachtgever Randstad: Emma de Groot, Froukje Postma, Lousanne Schep, Erik van der Sluis
Bureau: Yune
Productie: Yune
Creatives: Djordy van Etten, Mike Hupkens & Jochem Klicks
Creative Director: Jeroen Dontje
Account Director: Robert Doggers
Head of Production: Rogier van der Vaart
Projectmanagement: Wendy Wallerlei
Producer: Timothy Kasri
Regisseur: Carl Krüger
D.o.P: Bas Bakhuis
Reacties:
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!