De online brillenwinkel Charlie Temple maakt zijn televisiedebuut. In de nieuwe commercial komen in een hoog tempo verschillende brillen voorbij. Hiermee wil de opticien laten zien dat zij snel en voor een lage prijs brillen leveren.
De webshop levert binnen 24 uur een bril op sterkte vanaf 25 euro. Snelheid en prijs zijn de unique selling points van het merk. Natwerk heeft deze eigenschappen vertaald in de film door verschillende outfits en brillen te presenteren. Want door de lage prijzen is het ook mogelijk meerdere brillen te kopen, is het idee.
Reinier Steures, managing strategy partner bij Natwerk: ‘De meeste mensen hebben één dure bril, Charlie Temple laat zien dat het ook anders kan. Hierdoor kun je eindeloos combineren met outfits, hetgeen we in de commercial ook laten zien.’
Credits
Client: Charlie Temple - Kashifa Suddle & Cheryl Wijngaarde
Agency: Natwerk
Director: Natwerk
Producer: Danielle Guirguis voor Smarthouse Films
First AD: Hessel Haak
D.O.P.: Ezra Reverda
Gaffer: Glenn Bruijntjes
Casting Agency: Multa Casting
Visual effects: Bart van Brussel
Grading: Tim van Paasen voor The Compound
Sound design: Melcher Meirmans voor REC Sound
Voice Over Casting: Sabine de Bruijn voor Voice Industries
Composer: Thomas Peters
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!