In zijn nieuwe 'Ode aan je hoofd'-campagne viert Auping 'al het moois' dat een uitgerust hoofd brengt: van een goed humeur en inspiratie tot het kunnen bieden van een luisterend oor. De campagne, ontwikkeld door bureaus Buutvrij, Cake Film en Tambr, wordt uitgerold op televisie, online, social media en in print.
Meer ontspannen
Goed slapen maakt creatiever, vriendelijker en meer ontspannen, aldus Auping. Het familie- en B-Corp-bedrijf uit Deventer zet zich naar eigen zeggen al jaren in voor een uitgeruste wereld 'waarin niets wordt verspild', bijvoorbeeld door de productie van circulaire matrassen. En nu onderstreept het bedden- en matrassenbedrijf dus ook het belang van mentale rust.
De campagne laat zien wat een uitgerust hoofd met je doet en wat voor moois dat kan brengen. In de tv-commercial kijken we naar het achterhoofd van verschillende personen in verschillende situaties, wat duidelijk moet maken hoe een uitgerust hoofd luistert, troost, verleidt, inspireert en verbindt. Als kijker voel je de liefde en warmte die de personages voelen, stelt Auping.
Rust in je kop is fijn
Ine Stultjens, hoofd marketing & communicatie van Auping, licht toe: 'We willen de wereld mooier maken door rust te brengen. Een uitgerust hoofd is ontzettend belangrijk: een goede nachtrust verbetert je stemming en brengt mensen dichter bij elkaar. Rust in je kop is fijn en zorgt ervoor dat je net dat beetje extra liefde kunt geven. Slapen doe je niet alleen voor jezelf, ook voor elkaar. Met deze campagne maken we mentale rust nu top of mind.'
Met de nieuwe campagne introduceert het bedrijf ook ‘het nieuwe Auping-geluid', waarin onder meer de naaimachines uit het atelier van Auping te horen zijn. Bekijk en -luister ‘m hieronder:
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!