Overslaan en naar de inhoud gaan

Stëlz lanceert nationale zoektocht ‘Diamond Stëlz’

De Diamond Stëlz is gelanceerd en landt 9 april op een onbekende plek op de aarde, wie kan raden waar maakt kans op de hoofdprijs.
Diamond Stëlz
Diamond Stëlz
Diamond Stëlz
Diamond Stëlz

Stëlz heeft deze zoektocht het leven in geroepen ter ere van het eerste festivalseizoen na de pandemie op een bijzondere manier af te trappen. De Diamond Stëlz is de ruimte ingeschoten en door middel van hints die de deelnemers ontvangen kunnen zij de locatie raden waar hij gaat landen op 9 april. Wie deze locatie raadt maakt kans op de hoofdprijs waar je een jaar lang gratis toegang krijgt tot meer dan 35 festivals met een plus 1 en een te besteden bedrag van €10.000.  

related partner content for mobile comes here

ID&T Groep en This is Life Music Group

Om de winnaar toegang te bieden tot al deze festivals slaat Stëlz de handen ineen met ID&T Groep, die festivals zoals Mysteryland, Defcon.1 Weekend Festival en Awakenings organiseert, en This Is Life Music Group, die onder andere PaasPop en Solar Weekend Festival organiseert. Mede door deze samenwerkingen kan de winner dit festivalseizoen maar liefst 50 dagen op een festival staan. Martijn van Daalen is enthousiast over de samenwerking: ‘We zijn ontzettend blij dat we het leven weer kunnen vieren en dat we met de creativiteit en innovatie van het Stëlz team deze unieke Diamond Stëlz actie lanceren om zo het nu al legendarische festivalseizoen samen af te trappen’, aldus de CCO van ID&T Groep.  

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in