Overslaan en naar de inhoud gaan

Thomas Marzano stapt over van Philips naar ASML

Thomas Marzano vertrekt na 24 jaar bij Philips en wordt merkverantwoordelijk bij chipfabrikant ASML.
Thomas Marzano
Thomas Marzano

Thomas Marzano (46) wordt bij ASML global head of brand & digital. Marzano werkte 24 jaar lang bij Philips in verschillende functies. Sinds 2019 was hij global head of brand. Marzano gaat zich bij ASML bezighouden met de verdere ontwikkeling van het merk en met employer branding. ‘Binnen de b2b-markt heeft ASML als marktleider een ijzersterke reputatie. Er is een grote potentie om dit te ontwikkelen en de bekendheid verder te vergroten. Ik denk dat mensen vaak niet weten in hoeveel producten een chip zit gemaakt door een machine van ASML. Ook voor de bekendheid op de arbeidsmarkt is dat belangrijk.’

related partner content for mobile comes here

Marzano kwam ooit bij Philips binnen als webdesigner via zijn vader Stefano Marzano, die van 1991 en 2011 de leiding had over Philips Design. ‘Ik heb altijd met veel plezier bij Philips gewerkt, het was mijn eerste grotemensenbaan. Ik heb vanuit die juniorpositie zo’n beetje alle rollen gehad in branding die Philips kent, dus nu werd het tijd voor een nieuwe stap.’

Marzano heeft ook zijn eigen koffiemerk Marzano Caffe. Hij vertelde er vorig jaar meer over aan Adformatie

Lees meer:

Marzano Caffè, een koffiemerkje met een enorm grote missie

Gedeelde merkwaarden Van Gogh Museum en ASML: ‘Een onderzoekende en verkennende houding’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in