In bijzondere tijden ontstaan bijzondere oplossingen. Nationale-Nederlanden lanceert een commercial waarin vindingrijke Nederlanders centraal staan die niet bij de pakken neer zijn gaan zitten, maar dankzij hun creativiteit, doorzettings-en aanpassingsvermogen tot nieuwe oplossingen zijn gekomen. Met de bekende campagnelijn ‘Er is maar één Nederlander zoals jij’ als afsluiting. De commercial is gemaakt door Wunderman Thompson.
In de film komen vijf Nederlanders aan bod: restauranteigenaar Willem Velthoven die zijn gasten veilig laat dineren in een kas, Mark Snoeijen, de podiumbouwer die nu meubels maakt voor thuiswerkenden, pianist Dywel Braaf die zijn afstudeerconcert digitaal geeft. Maar ook oud-kampioen Erben Wennemars die online training verzorgt om Nederlanders fit te houden en kunstenares Irma de Vries van Studio Irma die bezoekers via de telefoon ‘door haar kunst laat lopen’. Zij staan model voor vele andere Nederlanders die ook op een positieve manier naar oplossingen hebben gezocht.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!