Iedereen kan meespelen in Lil’ Kleines nieuwe clip ‘Blijven’

‘Blijven’ is de eerste dynamische videoclip van Nederland.

Lil’ Kleine bracht eind vorige week een bijzondere nieuwe videoclip uit (boven). Natuurlijk fijn voor als je fan bent, maar er kleeft een extraatje aan dat ook voor niet-fans leuk kan zijn. Wie zijn foto uploadt op lilkleineenik.com, krijgt een gepersonaliseerde variant van de clip cadeau. Foto en naam worden op een mobieltje in de clip gedeepfaket. Zie onder een screenshot van Adformatie's eigen probeersel.

lil'kleine
lilkleineenik.com

De gepersonaliseerde clip is het product van samenwerking van Lil' Kleine met Samsung: iedereen krijgt de kans om een rol spelen in de clip. In de video zie je hoe hij in een spannende achtervolging probeert te ontkomen aan een groep gangsters.

Willem Visser, VP Mobile bij Samsung Benelux vertelt: 'Samsungs doel is om middels innovatieve technologie mensen te helpen datgene mogelijk te maken dat ze eerst voor onmogelijk hielden. Met deze dynamische videoclip brengen we de fans nog dichterbij de artiest.' 

Met de campagne ‘Create #withGalaxy’, die ook vorige week werd gelanceerd, liet Samsung al zien dat met beelden geschoten door Galaxy-mobieltjes een professionele videoclip gemaakt kan worden.

Boomerang Agency heeft in samenwerking met Storyteq en Samsung ‘Blijven’ geproduceerd. Hiermee is ‘Blijven’ de eerste dynamische videoclip van Nederland. 

Creditlijst


Samsung

Gerben van Walt Meijer, Wilko Koning, Steffany Sprong - van der Hout 

 

Boomerang Agency

Account Director: Milo Duyff

Executive Producer: Fikret Fetahovic

Creative Director: Eldin Fetahovic

Strategy : Michiel Wolters

Creative: Marco van Houwelingen, Justin van Suchtelen van de Haare

Projectmanager: Melanie Brouwer, Annika Drion

Producer: Milou van den Bosch, Kim Trap

Regisseur: Youssef Chellak

Editor: Mike Duistermaat, Shebanjah Klaasen

 

Storyteq

Commercial Lead: Rogier Ros

Project Lead: Renée Reijnders

 

 

Advertentie