Lil’ Kleine bracht eind vorige week een bijzondere nieuwe videoclip uit (boven). Natuurlijk fijn voor als je fan bent, maar er kleeft een extraatje aan dat ook voor niet-fans leuk kan zijn. Wie zijn foto uploadt op lilkleineenik.com, krijgt een gepersonaliseerde variant van de clip cadeau. Foto en naam worden op een mobieltje in de clip gedeepfaket. Zie onder een screenshot van Adformatie's eigen probeersel.
De gepersonaliseerde clip is het product van samenwerking van Lil' Kleine met Samsung: iedereen krijgt de kans om een rol spelen in de clip. In de video zie je hoe hij in een spannende achtervolging probeert te ontkomen aan een groep gangsters.
Willem Visser, VP Mobile bij Samsung Benelux vertelt: 'Samsungs doel is om middels innovatieve technologie mensen te helpen datgene mogelijk te maken dat ze eerst voor onmogelijk hielden. Met deze dynamische videoclip brengen we de fans nog dichterbij de artiest.'
Met de campagne ‘Create #withGalaxy’, die ook vorige week werd gelanceerd, liet Samsung al zien dat met beelden geschoten door Galaxy-mobieltjes een professionele videoclip gemaakt kan worden.
Boomerang Agency heeft in samenwerking met Storyteq en Samsung ‘Blijven’ geproduceerd. Hiermee is ‘Blijven’ de eerste dynamische videoclip van Nederland.
Creditlijst
Samsung
Gerben van Walt Meijer, Wilko Koning, Steffany Sprong - van der Hout
Boomerang Agency
Account Director: Milo Duyff
Executive Producer: Fikret Fetahovic
Creative Director: Eldin Fetahovic
Strategy : Michiel Wolters
Creative: Marco van Houwelingen, Justin van Suchtelen van de Haare
Projectmanager: Melanie Brouwer, Annika Drion
Producer: Milou van den Bosch, Kim Trap
Regisseur: Youssef Chellak
Editor: Mike Duistermaat, Shebanjah Klaasen
Storyteq
Commercial Lead: Rogier Ros
Project Lead: Renée Reijnders